» Amazing horse !

Kom nyss hem från stalle, va ju te banan o körde lite med Ladyyy !

Det gick SUUUUUPER ! :D
Lady var jättefin !
började med att mjukgöra henne lite, ställa o tempoväxlingar då va hon lite okoncetrerad men blev genast bättre !
stod några hinder framme på banan, somvar typ 50cm. Hoppade några gånger och försökte få henne lugn o fokucerad, travhoppade något oxå. Hon måste lära sej att hon inte alltid behöver ha farten med sej in mot hindret. Hoppade några gånger på ett hinder utan stigbyglar, hon var så lugn o fin :')
O sen höjde jag ett hinder till 70-80cm o hoppade några gånger på det sen hoppade jag även det utan stigbyglar det gick JÄTTEBRA !
så sjukt nöjd över min ponny idag :')

Nu ska jag kolla lite tevä o kanske gö nå annat, SES ! :)
Ladyy :)
Jag..(:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback