» Hejsan

Vet inte vad jag ska skriva om men iaf så har jag varit i stallet o ridit ut en sväng.
Red in på typ en skogsväg o de låg några pinnar ihop över vägen så tog några skutt över ! :D Lady blev väldigt taggad o tyckte det var jättekul (tror jag)!
Sen red jag ut på åkern o jobbade lite, hon ver väldigt stel i höger sidan fick ner henne några gånger. I vänster var hon jättefin ! (: Red inte så himla länge med tillräckligt.
Va planerat o åka & handla men de blev inte så klockan va halv 3 o vid 5 ska vi va hos mormor o morfar så blev lite tajt. Istället har jag faktiskt pluggat lite ! :D
Nu tror jag att jag ska kolla tevä ett tag :)
Vill köpa min systmkamera nu så att det blir lite mer bilder !
DENNA !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback