» Tävlingen!

Har ju glömt dataladdaren i skolan, o kommer inte te skolan föns på onsdag, därav den dåliga uppdateringen ! :( Smar't !

Kom hem från tävlingen för ett tag sen. Är sjukt nöjd :')
Felfri i LD, men det gick 110 km/h igenom banan, tappade stigbygeln på hinder nr2 men körde igenom banan utan stigbygeln, så det var lite svårt att bromsa utan stigbygeln oxå då :)
Pratade med någon som hade varit inne på banan när jag hoppade och hon tyckte det var bra gjort att jag fortsatte banan utan stigbygeln ! :)
Sen i LC så fick jag inge fel på hinder men från 5an till 6an så vela hon ut från banan så hon korsade sitt eget spår, därav 4fel :(
Men sjuuuuukt nöööööjd ! :D
Min lilla ponnibus :')

Moster va med o tog kort, bara o hoppas på att jag får dom snart :)


Har ju inte min dator så får bli den enda bilden jag har på Lady i denna dator :)
(räkna inte med bra update)


Amanda - en satsande dressyrryttare
28 April, 2012 - 14:48 / BLOGG: http://perfectpony.blogg.se/

svar: Ah! Det skulle vara sjukt snyggt! :D

Johannes Sjöstedt
29 April, 2012 - 14:48 / BLOGG: http://björkebäcksgarden.se

Heej

Kul att du hittade till vår blogg/hemsida :)

Tyvärr gick det inge bra igår hon gick super på framhoppningen och sedan gillade hon inte blötan på banan. Kommer inte till Gävle ponnyklubb måste träna mer först! :) Kram Johannes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback