» Dålig update idag :(

Först stallet sen hem göra iordning allt..
Sen va jag ju tvungen att GÅ till bussen så jag GICK o det tog lite mer än 20 minuter..3 km..o så klart kom inte bussen i tid heller men a..
sen så va jag med Joäl David o Pontus där o åkte hem ca halv 6 :)
O sen när jag kom från bussen gick jag ner till mormor o morfar men dom va inte hemma så jag gick till moster o hämtade nyckeln sen gick jag tillbaka o låste upp låset till cykeln o cyklade tillbaka till moster o lämna nyckeln sen cyklade jag hem.
Satt vid datorn en stund, sen så gjorde jag lite annat :)
Sen upp till stallet för att ta in Lady men ingen häst stod inne fast det skulle va en som skulle göra det så då fick Lady oxå va kvar ute :)
Imorn kommer kiropraktorn vid 10-10.30 så ska va uppe i stallet vid 9.00 så måste gå upp tidigt :/ Ska borsta o gå med Lady innan kiropratorn kommer..:)

Lite kortfattat om allting, få se nu hur det går imorn då ! :)

MIN FINA :*


Moster
27 Juni, 2012 - 23:15

Håller tummar och tår för att allt ska gå bra i morgon!

saga
27 Juni, 2012 - 23:15 / BLOGG: http://sagamagnusson.devote.se

passa på att anmäla dig till veckansblogg.. Du har tills på söndag på dig :)http://sagamagnusson.devote.se/blogs/20495275/veckansblogg.htm Kram.♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback