» Dålig update :(

Har ingen blogglust alls men skriver lite om dagen iaf..

Skolan va chill, cyklade först en bit sen övade vi lite på sången i kyrkan, alltså sången vi ska sjunga på skolavslutningen. Sen vare mat, hade över en timmes rast, gick först te kiosken sen gick vi hem te Joeeel. Därifrån cykla vi te Soliden och kollade på när lärarna spela brännboll mot 9:orna. Lärarna vann.
Efter det slutade vi och då va klockan typ kvart i två så Johanna och jag cyklade tillbaka till skolan o väntade på att Micke skulle komma o hämta oss.
Jag åkte hem till Johanna o va där ett tag. Först knäppte vi lite kort sen så knäppte vi lite till kort sen gick vi ut o gick för att hitta ett bra ställe o knäppa kort på men det börja spöregna så vi satt oss under tak vid sockenstugan ett tag, vilket blev rätt så länge.
Sen gick vi hem till Johanna, eller vi sprang typ (;
Sen cyklade Johanna med mej en bit, skulle cykla o lämna cykeln hos mormor o morfar och sen hämta Micke mej dääär (:
Kom hem, åt mat sen gick jag te stallet o red en sväng barbacka på Lady. Hon var väldigt pigg och tittig men det gick ändå braaa. Red bara i typ 20 minuter.
Fixade allt i stallet sen cykla jag hem o satt mej vid dataaan.
Och nu sitter jag o snackar skyyyype mä några (;
Imorn ska klassen va vid någon lekpark o spela kubb o typ gö nå annat..(; Slutar halv ett imorn !!!!!!!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback