» Hejsan :D

Undra va jag ska hitta på idag mer än att va i stallet då :/
Vet inte...sitta datoor kanske (; Knäppa kort kanske (:
aja..vet inte..
ska hitta på nå kul o blogga om oxå hade jag tänkt :)
Kan ju berätta hur det är med Lady nu..
Hon har troligen någon låsning i höger bogen, träningen i onsdags förra veckan va jag ju tvungen o bryta, det va då allt började. Vi började med att trava över bommar o så fort jag kom in i en höger sväng så travade hon jättekonstigt svårt o förklara hur men hon typ galopperade med frambenet eller va man kan säga..men i vänster svängarna gick hon fint :)
Cia sa att vi gör ett tag till så får vi se hur det går, så vi börja hoppa,.
det va en låg stuts på långsidan o sen vänstersväng upp på medielinjen till en bom sen två galopp språng över ett räcke. I den vänstersvängen sparkade hon bakut hela tiden inte heller bjöd hon framåt så då tyckte Cia att hon skulle vila i några dagar.
Så hon vilade medans jag var borta sen så red jag henne på lördag.
Hon va väl lite,lite,lite bättre men inte alls bra ! :/
Körde inte så mkt då så hann inte testa på galoppen så mkt men traven i vänster va hon fin men inte höger...där va det lika om på träningen :(
Sen har jag inte ridit henne sen dess o på torsdag kommer kilopraktorn o kollar henne :) Får hoppas att allt går bra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback