» Mer svar !

Vad gillar du med att blogga? vet inte..:/ allt ;)
 Favoritklädsel? ridkläder xD nämen typ nån tröja o jeans xd
Är du oskuld? japp..
.VAd skulle du helst vilja vara för djur om du fick välja mellan en elefant,en flodhäst eller en giraff? svårt..Giraff kanske ;)
Och varför skulle du vilja vara just de djuret? se ut över alla ;)
jag älskar bloggen har följt den sen den statades så undrar hur får du den att bli så awesome!? Roligt att du gillar min blogg :D men kan inte svara på frågan ;)
vad tycker du om domma bloggarna : http://videosbyemme.blogg.se/ och http://teamhel.bloggplatsen.se/ ? teamhel kollar jag lite då o då det verkar vara bra :) videosbyemme tycker jag oxå att är bra o kollar någon gång ibland :)
varför började du rida? Jag började rida för att min mamma ville börja rida när hon var liten men fick inte så hon va rädd för hästar, så därför tog hon mej till en ridskola för att jag inte skulle bli lika rädd för hästar o för att prova på :) 
Så jag fortsatte på ridskola så mamma va tvungen o ta 10 lektioner hon oxå x) för att inte va lika rädd, men jag kan säga att hon fortfarande är rädd ;) 
Vad fick dig att börja blogga? många av mina kompisar börja blogga så jag gjorde de oxå, men jag la ner den bloggen o tog en lååååååång paus men sen tog jag upp bloggandet igen :)
Vad är det roligaste du någonsin har gjort? jadu svårt,svårt,svårt....men kanske va det när jag tävlade med Hedvig i Ockelbo och vann 3 klasser o kom 2a på en klass på en helg så blev meeting vinnare då oxå :D 
Tycker du att det var rätt person som vann Big Brother? Kollade inte på det :$
När är du som räddast inom ridsporten ?  har faktiskt ingen aning :0
Hur känns det att vara hästägare? iband kul o ibland jobbigt 
Har man råd med det om man inte jobbar? jag betalar inget själv men får inte lika mkt annat..
 
Så nu är alla svar uppe ! :S 


Julia
26 Juni, 2012 - 15:08 / BLOGG: http://juliaohlsson.bloggplatsen.se/

Fin fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback