» Vänner är nått alla behöver

Jag behöver mina vänner du behöver dina vänner, vänner är nått alla behöver. 
Jag vet att vissa av mina vänner verkligen finns för mej och NI ska veta att jag finns för er oxå. Men att få höra att ens vänn pratat skit om en är inte lätt, den vännen är ingen 'äkta vän'. 
Det är skönt och veta att det finns vänner som ställer upp när man behöver dem, och ni sa vetra att jag ställer upp för er oxå 

Det är jobbigt att höra massa skitsnack.
Jag gillar inte personer som pratat skit om MEJ och varit jätte taskig mot mej på helgen och sen på måndagen i skolan är helt normal och låtsas som ingenting, det är fel. 
Jag har varit med om det för inte så länge sen...




Alice
17 Juni, 2012 - 12:52

"vänner" som snackar skit är hemska. Låt dom försvinna och skit i dom. Spelar ingen roll om dom säger att dom inte ska göra det igen, har dom gjort det en gång så fortsätter det ännu längre.
Hänt samma sak för mig, för inte så längesen. Visst blir man ledsen, men jag blev mest arg. För det denna person hade hittat på om mig, hade denne gjort själv. alltså sa hen det för att dölja sina fel.
Så skit i h*n som snackar skit och sen låtsas tycka om dig. Du förlorar inte på det. Den som förlorar mest är den som gjort fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback